Jag bokade en företagsutbildning men har inte fått en bokningsbekräftelse?
Har du kollat i skräpposten?
Ibland hamnar bekräftelsemailen där. Har du inte fått något mail där heller kan du kontakta oss och fråga om din bokning gick igenom - oftast har den gjort det i alla fall. Öppna upp ett chattfönster och få svar direkt via kui.se.
Jag fick ett meddelande om att "reCAPTCHA" är ogiltig, vad innebär det?
Har du fått upp nedanstående meddelande efter att du har bokat en utbildning? Detta kan bero på att du klickat på "boka" knappen flera gånger. Webbsidan, som redan arbetar med att genomföra din bokning, får då fler signaler om samma uppgift och blir lite trött. Det bästa är att ha lite tålamod efter din första klickning och vänta på tacksidan.
Trots att du fått upp felmeddelandet har bokningen oftast gått igenom ändå och du får ett bekräftelsemail i din inkorg - kolla även i skräpposten.
Detta händer oftast om du bokar via webbläsaren Edge.